پردازنده سرور CPU XEON 6444Y

1,480,000,000 ریال

ویژگیهای پردازنده CPU Xeon 6444Y

خانواده پردازنده: Intel® Xeon Gold، سوکت پردازنده: LGA 4677 (سوکت E)، شرکت سازنده: Intel. کانال حافظه: هشت کانال، حداکثر حافظه داخلی پشتیبانی شده توسط پردازنده: 6 ترابایت، انواع حافظه های پشتیبانی شده توسط پردازنده: DDR4-SDRAM.  مجموعه دستورالعمل های پشتیبانی شده: AMX، SSE4.2، AVX، AVX 2.0، AVX-512. حداکثر اندازه محصور پشتیبانی شده Intel SGX: 128 گیگابایت، Intel® Data Streaming Accelerator (DSA): 1. اندازه بسته پردازنده: 77.5 x 56.5 میلیمتر

حداکثر حافظه داخلی پشتیبانی شده: 6 ترابایت
انواع حافظه های پشتیبانی شده: DDR4 SDRAM
کانال حافظه: هشت کانال
مجهز به ECC

توضیحات

پردازنده Xeon Gold 6444Y 3.60GHz دارای ۱۶ هسته و ۳۲ رشته، فرکانس پایه ۳٫۶۰ گیگاهرتز و توان مصرفی ۲۷۰ وات است.

مشخصات فنی سی پی یو زنون ۶۴۴۴Y

تعداد هسته ها: ۱۶
تعداد موضوعات: ۳۲
فرکانس پایه: ۳٫۶۰ گیگاهرتز
حداکثر فرکانس توربو: ۴٫۰۰ گیگاهرتز
کش: ۴۵ مگابایت
سرعت UPI: 16GT/s
TDP: 270 وات
این پردازنده از سرعت حافظه بالاتر، ظرفیت حافظه افزایش یافته و مقیاس پذیری تا چهار سوکت پشتیبانی مینماید و با سوکت FCLGA4677 سازگار است و تا ۶ ترابایت حافظه را پشتیبانی و حداکثر سرعت حافظه آن ۴۸۰۰ مگاهرتز میباشد.

مشخصات فنی پردازنده زنون 6444Y

خرید سرور HP DL380 G10 – ۸SFF

پردازنده Intel Xeon Gold 6444Y: قدرتی بی‌بدیل برای محاسبات حجیم شرکتی

سی پی یو Intel Xeon Gold 6444Y نمادی از کارایی بی‌نظیر در حوزه‌ی دیتا آ نالیزینگ سازمانی است که برای پاسخگویی به نیازهای پیچیده‌ی دیتاسنترها و شبگخ ابر ساخته شده است. استفاده از تکنولوژی اینتل Sapphire Rapids در این سی پی یو استاندارد جدیدی را در زمینه‌ی مقیاس‌پذیری و سرعت ممکن کرده است.

استاندارد معماری پردازنده ۶۴۴۴Y

پردازنده Intel Xeon Gold 6444Y بر پایه‌ی معماری intel Sapphire Rapids بوده تا کارایی بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه دهد. این سی پی یو با استفاده از فناوری بروز اینتل، مصرف بهینه‌ی انرژی را فراهم اما در عین حال قدرت توان محاسباتی حداکثری را داراست.

تعداد هسته‌ها و رشته‌های پردازنده

Intel Xeon Gold 6444Y با ۱۶ هسته و ۳۲ رشته مجهز شده که در برنامه‌های سنگین و پردازشهای کاری موازی، عملکرد خوبی داشته باشد. هر هسته با سرعت پیش‌فرض ۳٫۶ گیگاهرتز عمل کرده ولی قابلیت افزایش سرعت تا ۴٫۰ گیگاهرتز هم امکان‌پذیر میباشد. سی پی یو ۶۴۴۴Y توسط فناوری Turbo Boost Max Technology 3.0 قابلیت افزایش سرعت به حداکثر ۴٫۱ گیگاهرتز را در آنالیزهای بسیار پرسرعت فراهم می‌آورد.

حافظه و مقیاس‌پذیری

پردازنده حداکثر اندازه حافظه ۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی و از استاندارد DDR5 با سرعت تا ۴۸۰۰ مگاهرتز و تا حداکثر ۲ سوکت همزمان را پشتیبانی ‌می‌کند.

نسخه‌ی PCIe و کانال‌های سخت‌افزاری

پشتیبانی از نسخه‌ی PCIe 5.0 با ۸۰ کانال، امکانات گسترده‌ای برای اتصال دستگاه‌های پردازشی، شتاب‌دهنده‌ها و دستگاه‌های ذخیره‌سازی با سرعت بالا ارائه می‌دهد.

حافظه پنهان L3

دارای ۴۵ مگابایت حافظه پنهان L3 است که دسترسی به داده‌ها را بهینه و عملکرد کل سیستم مناسب خواهد بود.

کاربردها و موارد استفاده

پردازنده Intel Xeon Gold 6444Y برای کاربردهای مختلفی که در آن‌ها اعتبار، عملکرد و مقیاس‌پذیری امری حیاتی است، طراحی شده است:

  • مراکز داده: مناسب برای ارائه خدمات محاسبات ابری، تحلیل داده‌های بزرگ و محیط‌های مجازی‌سازی که سرعت بالا و قابلیت اعتماد ضروری است.
  • هوش مصنوعی و یادگیری عمیق: پشتیبانی از بارهای کاری آموزش و استنتاج هوش مصنوعی با استفاده از معماری چند هسته‌ای و دستورات پیشرفته‌ای که الگوریتم‌های یادگیری عمیق را بهبود می‌بخشد.
  • خدمات مالی: امکان پردازش داده‌های به زمان واقعی و مدل‌سازی مالی پیچیده را فراهم می‌کند با چگونگی توانایی محاسباتی بالا و پهنای باند حافظه.
  • تحقیقات علمی: امکان شبیه‌سازی‌ها، شیمی محاسباتی و محاسبات فیزیکی را با ارائه‌ی کارایی و مقیاس‌پذیری بالا فراهم می‌کند.

 

توضیحات تکمیلی

وزن0.25 کیلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پردازنده سرور CPU XEON 6444Y”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

×

سلام

از این که منتخب شما بوده ایم، به خود می بالیم. تمام سعی و تلاش ما در جهت جلب رضایت خاطر شما خواهد بود. 

دوست عزیز از طریق شماره های زیر میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟