سرور ها و به طور کلی تجهیزات شبکه ، جزو آن دسته از محصولات الکترونیکی می باشند که تامین ، نگهداری و سرویس آن ها هزینه های بسیار بالایی را در دست مدیران و صاحبان سازمان ها می گذارد . ازین رو گاهی شرکت ها از تامین این هزینه ها باز می مانند و لذا نیاز مبرم شرکت آنها ایجاب می کند تا از سرورهای قدرتمند و تجهیزات شبکه با قدرت بالایی استفاده نمایند .

ما به این دسته از شرکت ها و مدیران که در کنار نیاز مبرم به تجهیزات شبکه ، از هزینه های بالای تامین آنها بر نمی آیند ، سرور ها و تجهیزات دست دوم را پیشنهاد می کنیم. ما این تجهیزات را از بازار اروپا و آمریکا وارد ایران کرده و بعد از تست و سرویس و حصول اطمینان از کارایی و کاربردشان ، در اختیار بازار داخل می گذاریم . در طول سالیانی فعالیت ما در بازار ایران تا بحال بجز مواردی اندک ، ما موردی دال بر خرابی و عدم کیفیت و نیز شکایت مشتریان در رابطه با این محصولات مشاهده نکرده ایم .

محصولات شرکت های HP , Cisco , Super micro جزو بازار هدف ما در ایران بوده و اغلب محصولات این سه کمپانی بزرگ را وارد میکنیم که با اقبال بیشتری در بازار مواجه می شوند . ازین رو ما با تمامی امکانات مالی ، فنی و انسانی خود در خدمت شما دوستان هستیم جهت تامین سرور ها و ملزومات مورد نیاز متناسب با یودجه شما 🙂

با تشکر

Inside_and_Rear_of_Webserver

سرور کارکرده HP

×

سلام

از این که منتخب شما بوده ایم، به خود می بالیم. تمام سعی و تلاش ما در جهت جلب رضایت خاطر شما خواهد بود. 

دوست عزیز از طریق شماره های زیر میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟